28 Mayıs 2014 Çarşamba

İş Hayatında Hedef  Tahtanızın Olmaması ya da Yıpranmış Bir Tahtaya çizikler atmak....

Sizin tahtanız hangisi ya da en doğrusu hiç hedef tahtanız oldu mu?

Benim oldu hemde binlerce kez diyorsanız o zaman size bir soru kaç kez dönüp baktınız o tahtaya,kaç kez değişiklikler yaptınız,kaç kez daha da eklediniz ve iyi gidiyor dediniz.. Sanırım sadece çizdiniz..

İşte tam o noktada 5 sene sonra yanıldınız.Yoruldunuz ve yıprandınız.Çünkü sadece hayal ettiniz ve bir çizik attınız,attınız attınız,, O kadar...

Enerjiniz tükendi yaşınız ilerledi,unuttuğunuz çizikler sizi bir bir karamsarlaştırdı hayata,işinizi bir para aracı olarak görmeye başladınız.Ve sonunda çalıştığınız iş yerinde tazminatı için ertelenen sıradan bir araç oldunuz.

Bunu işvereniniz değil siz kendiniz yaptınız.Çünkü başta çizik atılan hedeflerinizi ertelediniz,beklentileriniz arttıkça hedefleriniz geriledi fark etmediniz ve bu durum sizi için için bitirdi ama üzgünüm yine fark etmediniz.

"Çalışmak için değil yaşamak için çalışıyoruz." Ünlü Bir Yazarın sözüne geldiniz.

İş Hayatına yeni adım atacak,işin çok başında arkadaşlar lütfen hedeflerinizi yazabileceğiniz bir tahtanız olsun kara ya da yeşil fark etmez.Eksi ve artı yönlerinizi de yazın..Uzun uzun çizikler atın yanlarına gerçekleşti,gerçekleşecek..Pes ETMEYİN!SAKIN!!!

İş hayatına başlamış,belki de çok seneler emek vermiş arkadaşlarıma da sesleniyorum.
Hiç bir şey için geç değil.YAPABİLİRSİNİZ!!!

Bu yazımdan sonra umut ediyorum ki herkesin bir hedef tahtası olacak..Ve hepiniz yazmaya ve çizikler atmaya başlayacaksınız.

Bugünden sonra gerçekleşen hedeflerinizi blogum da paylaşmanız beni çok mutlu eder....

Sevgiyle ve hedefleri sağlam bir hayatla sizleri selamlıyorum...

Bir dahaki yazımda görüşmek üzere....

Not:Hedefleriniz ne kadar çok madde den oluşursa oluşsun Pes Etmeyin!Her şeyin Bir yolu bulunur YETER Kİ İSTEYİN!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder